Hentian Pertama - Taman Rekreasi Air Panas



Kami sampai di sungai klah pada pukul 12 tengah hari. Panas betul masa tu, tapi kami masih beri RM8 (mahalnya..) seorang untuk ke dalam jalan dan "menangkap" gambar (itu ahthon selalu suka cakap "menangkap" gambar, oleh itu saya tulis begitu).


Seronoknya letak kaki ke dalam Air Panas itu:




Saya jalan-jalan dan tangok ahchia, karlin dan ahthon sudah berhenti di jambatan kecil ambil gambar.

Saya lari ke situ dan tanya: apa buat?
ahchia: tangkap gambar ni, ada bukit khinzir.

Saya nampak ini:



tak pernah jumpa bukit khinzir di taman ini(luar ada..). Oleh itu saya juga tangkap 2 gambar, dan banyak orang tengok apa yang kami sedang tangkap gambar...

Oleh kerana pernah ke tempat ini satu bulan lalu, saya tak ada "tangkap" gambar banyak-banyak. Tapi kami masih jalan sampai pukul satu setengah.


Selepas itu, kami duduk di tempat masuk taman itu. Karlin belanja makan ice-cream. Pada masa itu kami tengok ini:



Idyllic Islands

ahthon cakap: "tak pernah dengar island ini, balik internet semak-semak nanti.."

....

ahchia cakap: " ‘Idyllic’ adalah adjective tu... "

Kami semua ketawa sampai sakit perut....

Comments

阿佳 said…
Haha...Tun Tun very cute~
Caryn said…
we can't stop from laughing .... hahaha .... ah thon thon really cute ....:-D

Popular Posts