si beh ho jiak 乾杯!

话说小强当日好闷,很down的时候。。。无端端话要趁假期去流浪喔。。。。原本geh目的地係東海岸,因爲水災問題,我地只好向北走咯。。。。

我係今次旅程geh主要司機。。。一個會亂發脾氣,亂閙人geh司機。。。哈哈哈。。。晤好意思啦各位同伴,請原諒我這情緒化的人。。。。

喲喲! sibehhojiak 乾杯!!!

點解乾杯? 話説我地想起《不能說的秘密》裏頭路小雨同葉湘倫冰淇淋乾杯,覺得幾得意,幾好玩,就甘樣咯,去到邊乾到邊 。。。。換來geh嘛係旁人geh奇怪眼光咯。。。不過我地照樣乾得好開心好過癮 。。。。 喀喀喀 。。。開心就好啦!!!!

Comments

ahmeng said…
乾杯!勁啊~

真係唔好意思o架,o甘多人眼望望。。但係開心就好啦。。哈哈哈!

Popular Posts